Časté dotazy

 

raise-your-hand-to-ask.png
Nejčastější dotazy
Proč bych se měl/a registrovat do klientské zóny?
Při registraci získáte lepší přehled Vašich objednávek, a také můžete sbírat věrnostní body, které pak snadno uplatníte formou slevy na další objednávky. 
Nedostal/-a jsem potvrzení objednávky.
Pokud jste nedostali potvrzení o objednávce do Vaší doručené pošty, zkontrolujte si taktéž složku „spam“ a „hromadné zprávy“. Bohužel se z technických důvodů stává, že se odeslaná e-mailová zpráva objeví právě tam. Pokud jste i přes to nenašli žádný...
Jak poznám, že si mohu objednávku vyzvednout?
Přijde Vám potvrzující SMS na telefonní číslo, které jste uvedl/a při vytvoření objednávky. Zároveň od nás dostanete potvrzující email.
Nestíhám objednávku vyzvednout. Co mám v tomto případě dělat?
Pokud nestíháte objednávku vyzvednout během 10 pracovních dnů, můžete nám na e-mail zaslat žádost o prodloužení rezervace. To samé můžete udělat telefonicky.
View all
delivery-truck.png
Rozvoz a doprava
Doručení objednávky. Za jak dlouho mi přijde má objednávka?
Doručení objednávky na výdejní místo obvykle trvá 3-5 pracovních dnů po její zaplacení. Stejnou dobu trvají i jiné způsoby doručení v rámci České republiky.
Chci koupit mražené zboží s dovozem mimo Prahu. Je to možně?
Mražené zboží bohužel rozvážíme pouze kurýrem, a to jen po Praze. Další možností pro Vás je zvolit osobní odběr na jedné z našich poboček.
View all
credit-card.png
Platba
Jakým způsobem mohu uhradit objednávku?
Máme 4 možnosti provedení platby: kartou online, při osobním odběru (kartou, hotově), převodem na bankovní účet (objednávku začneme vyřizovat až potom, co budou peníze připsány na náš bankovní účet), na dobírku (Pouze ČR).
View all
refund.png
Reklamace a zpětná vazba
Při vytvoření nabídky jsem uvedl/a nesprávnou doručovací adresu? Mohu to nějak napravit?
Záleží v na tom, v jaké fázi zpracování objednávku objevíte chybu. Každopádně ihned kontaktujte náš zákaznický servis. Bude-li objednávka stále ve fázi přípravy u nás na skladě či pobočce, vše bychom měli vyřešit. Využili-li jste externí kurýrní...
Dostal/a jsem jiný produkt, než jsem si objednal/a. Jak to vyřešit?
Pokud Vám bylo chybně zasláno jiné zboží než to, které jste si objednali, zašlete nám, prosím, fotografii obdržené zásilky. Stačí vyfotit přední stranu krabičky, tuto fotografii nám zaslat a my vše prověříme. Jestliže se potvrdí chyba na naší straně, ...
Vrátil/a jsem zboží. Co dál?
Peníze Vám vrátíme ihned, jakmile obdržíme Vámi vrácené zboží v neporušeném stavu. Vrácení zboží je možné přes registrované kurýrní společnosti. V tomto případě je totiž možné sledování stavu zásilky. V případě, že nemáte od našeho zákaznického ...
View all
zbozi-na-vahu.png
Cena dle dodané hmotnosti
Jak účtujeme zboží na váhu?
Jak probíhá nákup zboží na váhu? Váha zboží s poznámkou "cca" je pouze orientační. Od reálně naváženého množství zboží se může lehce lišit. Proto Vám může také být naúčtovaná trochu jiná částka, než částka uvedená při nákupu. Budete-li platit kartou...
View all